Reklamace (zjednodušeně)

Zakládáme si na osobním a individuálním přístupu k našim zákazníkům, proto vaši případnou reklamaci vyřídíme rychle a co možná nejjednodušeji.

Od každého nákupu můžete pochopitelně také odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží – a to i bez udání důvodu (bod 5 obchodních podmínek).

Vyskytne-li se na jakémkoli zboží z našeho eshopu jakákoli vada, jednoduše nám zavolejte na tel. 604 259 356 nebo 602 394 457; příp. napište na email info@hafhaf-shop.cz a my vás budeme obratem kontaktovat.

 

Řídíme se reklamačními podmínkami psanými „pro právníky“, ale máme pro vás i shrnutí pro normální lidi:

  • Ze zákona je záruční doba pro většinu výrobků prodávaných na našem eshopu 2 roky. Tato lhůta začíná běžet od okamžiku, kdy zboží fyzicky převezmete a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale slibujeme, že to stihneme mnohem rychleji.
  • Při převzetí zboží si vše řádně zkontrolujte a pokud naleznete nějakou vadu, obratem nás informujte – zboží bezplatně opravíme nebo vyměníme za nové.
  • Reklamované zboží doručte (osobně, poštou, PPL…) na adresu: HafHaf-shop / Pražská 2952 / 407 47. Zásilku prosím označte nápisem REKLAMACE. Zboží důkladně zabalte, přiložte kopii nákupního dokladu (fakturu), záruční list (byl-li součástí výrobku) a volnou formou uveďte, jak se reklamovaná vada projevuje.
  • U oprávněné reklamace vám proplatíme poštovné, které jste vynaložili na doručení zboží k nám.